Strona internetowa jest wizytówką Twojej marki w internecie, która pozwala zwiększać jej zasięgi oraz analizować potrzeby Twoich klientów. Dowiedz się więcej co możesz zyskać.
Strona internetowa jest kolejnym narzędziem obok social mediów i portali ogłoszeniowych do zwiększania rozpoznawalności Twojej marki w internecie. Strona www zapewnia nowych klientów z wyszukiwarek. Działa to na zasadzie dopasowania tekstu wpisanego w pole wyszukiwarki z zawartościami stron i wyświetlenie ich w wynikach na podstawie dopasowania, oceny strony pod względem generowanego ruchu, wydajności, rzetelności oraz czasu zaangażowania użytkowników. Są jeszcze inne kryteria ale wymieniłem te najważniejsze. Nowe strony rzadko wyświetlają się na pierwszych stronach ze względu na konkurencje innych firm i ich portali. Po jakimś czasie jeżeli dobrze przekierujemy ruch na naszą stronę lub jest mała konkurencja dla danych fraz wpisywanych w wyszukiwarkę strona zacznie awansować i pojawiać się wyżej w wynikach. Ten proces zajmuje trochę czasu ale po jego osiągnięciu zyskujemy dużą ilość klientów, którzy interesują się naszymi usługami. Strony które znajdują się na pierwszych stronach wyszukiwarek dla popularnych fraz generują bardzo duże ilości odwiedzających, z których duża część może być potencjalnym klientami.
Podstawowym celem strony jest przedstawienie oferty dla Twoich klientów. Jest tutaj bardzo dużo opcji na kreatywne rozwinięcie tematu i oszczędzenie Twojego czasu na odbieranie telefonów oraz odpisywanie na wiadomości typu poproszę ofertę. Wszystko masz w jednym miejscu dostępne 24/7 - wystarczy podać link.
Firmy posiadające stronę www są częściej postrzegane jak wiarygodne. Dlaczego? Ponieważ dzięki stronie mają możliwość zaprezentowania swojego portfolio gdzie mogą pochwalić się swoją pracą i pokazać, że podchodzą do tematu profesjonalnie. Kolejną praktyką jest zamieszczanie opinii klientów w celu pokazania, że współpraca z Twoją firmą się opłaca i jesteś postrzegany jako rzetelny wykonawca.
Strona pozwala profesjonalnie zaprezentować profil Twojej firmy. To wizytówka, którą może wyświetlić każdy bez konieczności posiadania konta np. na SM. Na wzrost profesjonalizmu wpływają także dobrze rozmieszczone treści, które ułatwią Twoim klientom znalezienie konkretnych informacji, których potrzebują.
Opis Twoich usług jest dostępny cały czas - nie tracisz klientów.
Zyskujesz dostęp do narzędzi analitycznych jak Google Analytics, które pomogą Ci monitorować ruch oraz zachowania odwiedzających na stronie. Dobra analiza wyników może pomóc w zrozumieniu potrzeb klientów i ukierunkowaniu rozwoju Twojej firmy.