STRONA INTERNETOWA

NEMO Sportowa Przygoda

Technologia

NextJs

Branża

Nauka pływania | Organizacja obozów

Czas realizacji

7 tygodni

Cel

Prezentacja oferty, zwiększenie lokalnego zasięgu firmy w google

NEMO Sportowa Przygoda

O firmie

Nemo Sportowa Przygoda to firma z okolic Krakowa, która specjalizuje się w nauce pływania, aqua aerobiku oraz organizacji obozów i półkolonii w sezonach lato/zima. Moja współpraca z założycielką Wiktorią zaczęła się od stworzenia strony opisującej naukę pływania. Ze względu na to, że Wiktoria jest osobą, która bardzo dużo pracuje angażując się w rozwój firmy i jeszcze studiuje zdecydowaliśmy się na współpracę długoterminową, gdzie ja będę odpowiedzialny za wprowadzanie zmian na jej stronie. Ze względu na planowany rozwój firmy w innych dziedzinach doradziłem Wiktorii stworzenie aplikacji w NextJs. Dzięki temu zachowaliśmy wysoką wydajność przy dalszej rozbudowie oraz kluczową skalowalność strony www.

Od tego momentu minął już prawie rok. W tym czasie rozwinęliśmy ofertę o półkolonie i obozy lato/zima, aquaerobik oraz opisy nowych basenów. Zwiększyliśmy także liczbę wyświetleń strony z wyszukiwarek do obecnie prawie 40 000 z średnim CTR wynoszącym aż 6,6%. Wszystko bez reklam sponsorowanych na wyłącznym podstawowym pozycjonowaniu SEO.

Nemo Sportowa Przygoda

Cele

target

Prezentacja oferty pływania

target

Prezentacja oferty zimowej

target

Prezentacja oferty letniej

target

Stworzenie poradników dla klientów

target

Przedstawienie treści na stronie w sposób nieszablonowy, który będzie odróżniał firmę od lokalnej konkurencji

target

Zwiększenie lokalnego zasięgu firmy w Google

Target

Efekty

checkmark

Strona odróżniająca się na tle konkurencji

checkmark

Stworzenie 3 stylów motywów ofert: Pływania/obozów letnich/obozów zimowych

checkmark

Wysoka wydajność strony na urządzeniach klientów na podstawie próbek pobranych przez Google

checkmark

38 800 wyświetleń strony w wyszukiwarce google z CTR 6,6%

checkmark

Stała współpraca, która ciągle trwa

checkmark

Zasięgi firmy

checkmark

Na podstawie analizy wyszukiwania strony w google strona przez 9 miesięcy została w niej wyświetlona 38 800 razy

checkmark

2 570 osób weszło na stronę z wyszukiwarki Google

checkmark

To daje wynik 6,6% średniego CTR w przeciągu 9 miesięcy

graph
Wykres wyników wyszukiwania

Pozyskiwanie klientów

checkmark

Na podstawie analizy poniższego wykresu w przeciągu ostatnich 9 miesięcy stronę odwiedziły 5982 osoby

checkmark

3 048 użytkowników trafiło na stronę po wyszukaniu jednej z fraz kluczowych według Google Analytics

checkmark

Stanowi to nieco ponad 50% źródła użytkowników trafiających na stronę co jest bardzo dobrym wynikiem pokazującym jak pozycjonowanie pod lokalne frazy kluczowe może napędzić ruch na stronie

checkmark

W odniesieniu do poprzedniego wykresu można wysnuć pytanie dlaczego ilość kliknięć jest mniejsza od liczby użytkowników przedstawionych na poniższym wykresie? Wynika to z różnych sposobów zbierania danych. Dane na powyższym wykresie zbiera Google Search Console na etapie wyświetlenia i kliknięcia strony w wynikach wyszukiwania. Dane na poniższym wykresie zbiera Google Analytics po wejściu użytkownika na stronę, określając źródło, z którego wszedł.

people
Wykres źródła pochodzenia klientów

Wydajność

checkmark

Na podstawie próbek pobranych przez Google od użytkowników strona zaliczyła testy wydajnościowe

checkmark

W klasycznym badaniu strona na komórce uzyskała wynik 67 - jest to spowodowane kompromisem na który poszliśmy, a są nim klipy wideo z zajęć na pierwszych ekranach strony. Nie mniej jednak próbki wspomniane w poprzednim punkcie weryfikują rzeczywiste doświadczenia użytkowników i są one na plus

checkmark

Wydajność w klasycznym badaniu na komputery wyniosła 91 czyli bardzo dobrze jak na klip wideo i popup na starcie ładowania strony

rocket
Wykres źródła pochodzenia klientów
analiza szybkości stronyanaliza szybkości strony

Podsumowanie

W przeciągu 9 miesięcy rozbudowaliśmy stronę i dopasowaliśmy jej wygląd do poszerzonej oferty firmy. W tym czasie udało się pozyskać nowe wyższe pozycje słów kluczowych w wyszukiwarkach i znacząco zwiększyć ilość nowych klientów. Obecnie trend jest rosnący, a strona pnie się do góry w rankingach słów kluczowych. W planach jest polepszenie SEO oraz dalszy rozwój oferty Nemo. Współpraca z Wiktorią trwa cały czas, jesteśmy w stałym kontakcie i rozbudowujemy stronę zwiększając zasięgi firmy oraz dodając jej nowych funkcjonalności ułatwiających nawigację i interakcje klientów.

Skontaktuj się ze mną

Formularz poniżej ułatwi Ci szybki kontakt ze mną. Wystarczy, że podasz tylko kilka informacji kontaktowych oraz treść zapytania. Jeżeli wolisz rozmowę przez telefon zadzwoń pod numer podany poniżej.

phoneIcon

+48 728 327 596

logo